Friday, March 31, 2006

Happy April Fool CEO!

WARNING : CEO be prepared to be gotcha! Happy April Fool Day Devon! This is for you!

Selamat pagi/petang/malam sekalian,

Sekarang tibalah masa kita mengundang CEO ke wawancara "Jalan Jalan Mencari Jodoh". Segment hari ini, CEO akan menceritakan macam mana kita boleh "tackle" perempuan tak kira di tepi jalan raya atau di pub.

Marilah kita bermula:

ISTL : Selamat datang ke segment kita, CEO.

CEO : Sama-sama, dah lama kita tidak berucap ya?

ISTL : Ya. CEO, hari ini kita akan berbincang macam-mana kita boleh ber"tackle" perempuan dalam semua keadaan.

CEO : Cun... no problem... it's my field...

ISTL : Baru-baru ini munculnya banyak chicks di tempat kerja anda, jadi macam-mana anda menangani semua keadaan itu?

CEO : Pertama, saya syoknya dan rasa g-e-m-b-i-r-a skali! Second, kita mesti selalu ber-steadi... steady lar bro...

ISTL : Faham. Harap pembaca sekalian dapat mencontohi CEO... steady is the word

ISTL : Dalam entry anda, anda nyata ada seorang chick datang dekat dan membelai tangan anda. Kenapa anda elak dia?

CEO : Ini isu pride saya lar... tak boleh senang dapat belai...

ISTL : Oh begitu... jadi macam-mana seorang perempuan harus mendekati anda?

CEO : Perempuan itu, bukan setakat belai tangan saya saja. Itu tidak akan beri banyak rangsangan kepada saya. Dia sepatut cium telinga saya sewaktu belai tangan saya. Tambah lagi, saya tidak dapat hidu minyak wangi kesukaan saya. Oleh itu, mungkin dia patut guna minyak wangi Calvin Klein yang terbaru atau DKNY yang terkini.

" ... tidak akan beri banyak rangsangan kepada saya... "

ISTL : Rupanya begitu... kalau perempuan itu, yang anda nyata dalam blog anda, datang lagi dan melakukan apa yang tadi CEO kata... adakah anda akan menerima dia?

CEO : * wink * wink * senyum sipu sipu *

ISTL : Janganlah segan CEO... kita sini semua lelaki... bagitau lah kitorang...

CEO : Pastilah saya akan menerima dia.. dah lama saya sendiri kat atas gegunung ini... harap semua faham keadaan saya di-atas... sunyi... balik rumah sendiri pun tengok balak saja... dvd dan vcd pun dah lama luput... hari ini beli esok dah luput...

ISTL : Ok lah... kita semua faham... saya harap CEO akan dapat cari jodohnya dengan cepat... dan dapat menbasmi kuman sunyi di atas gunung itu...

ISTL : sekian sahaja sampai sini... diharap perempuan dalam blog CEO ada baca ini dan silalah beri lagi satu peluang bagi CEO... kitorang di ISTL juga akan berasa gembira kalau CEO tidak lagi kesunyian di atas gunung itu.

ISTL : Sekian sahaja.. kita jumpa lagi di segmen lain kali... jangan lupa... "Jalan Jalan Mencari Jodoh"...

is sky the limit... "jalan jalan mencari jodoh"...

No comments: